טיפים לשיפור הריצה

📌 3 טיפים שיישפרו לכם/לכן את הריצה

⚫ הכנו לכם/לכן שלושה טיפים מנצחים, בעיקר לרצים/רצות ברמת מתחילים-בינוניים.

1️⃣ השתדלו לזרום עם התנועה. רוצו יפה, ואל “תתקעו במקום”. כאשר תחשבו על “להתקדם”- אתם תבצעו את הדברים בצורה טובה יותר.

2️⃣ אל תתעקשו לנשום מהאף. אין דבר רע בלנשום מהאף, זה בסדר גמור, אבל אם אתם צריכים להכניס אוויר בקצב גדול יותר, אתם תצטרכו לנשום מהפה. זה בסדר גמור, וככה ריצה מתבצעת. אל תקשיבו ל”מבינים” שמייעצים לכם לנשום אך ורק מהאף תוך כדי שאתם סופרים צעדים.

3️⃣ אל תספרו צעדים ונשימות! טעות נפוצה היא לנשום לפי קצב הצעדים. זו טעות, תנו לגוף שלכם חמצן לפי “הרצון שלו”. אל תתייחסו לקצב הצעדים בנושא הזה. זה רעיון טיפשי מאוד ומיותר. העובדה שהגוף לא מתחשב (ולא יכול להתחשב) בגודל הצעדים (שזה פאקטור משמעותי בקביעת רמת המאמץ) היא רק אחת מתוך שלל הסיבות לכך שרעיון זה פסול מיסודו.

🏃🏽‍♀️🏃🏽‍♂️ אז קחו את הטיפים שלנו וצאו לרוץ!

חשיבות התזונה לספורטאים
דרכים למניעת פציעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט
סגור

סל הקניות שלי

סגור

Wishlist

נצפה לאחרונה

Close

Great to see you here!

הסיסמה תישלח אלייך לאימייל.

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

Already got an account?

סגור

Categories

דילוג לתוכן