יתרונות הפעילות הגופנית!

📌 לכל הגברים והנשים שהפעילות הגופנית עדיין אינה חלק מהשגרה היומיומית, הבאנו מספר יתרונות שאולי ידליקו נורה בראשכם/ראשכן ותתחילו להכניס את הפעילות הגופנית לשגרת היומיום שלכם/שלכן!

🔴 והיתרונות הם:
✅ הפעילות גופנית משפרת את מצב הרוח- מספיקות 30 דקות של פעילות גופנית כדי לשחרר כמות נכבדת של כימיקלים במוח, כימיקלים שעשויים בין רגע לעודד מצב רוח שמח ופעיל. לציין כי ניתן להגדיל את היתרונות, כאשר הנכם הופכים את הפעילות הגופנית לחלק מהשגרה שלכם. מעט פעילות גופנית תהפוך אתכם להרבה יותר מאושרים בחיי היום יום.
✅ פעילות גופנית עוזרת להירדם- פעילות גופנית מאומצת היא פתרון נהדר לסובלים מבעיות שינה. כדי להירדם במהירות עליכם פשוט לעשות יותר פעילות גופנית, כאשר אתם נמצאים במצב של תנועה ופעילות גופנית מאומצת, אתם עשויים לישון טוב וחזק יותר, ואף להירדם מהר יותר.
✅ פעילות גופנית מסייעת לחיי המין- פיתוח היכולות הגופניות שלנו עשויות להביא לחיי מין טובים בהרבה. כושר גופני קבוע יעזור לכם להיראות במיטבכם ובמקביל להפוך להיות יותר חייתים ומלאי אנרגיה. 
✅ פעילות גופנית גורמת לנו להרגיש טוב יותר עם עצמינו- אתם עשויים להרגיש הרבה יותר בטוחים בעצמכם ובגופכם כשתתחילו להתאמן באופן קבוע. אימון קבוע יגרום לשינוי פיזי בגופכם הנראה לעין לאחר זמן קצר, כל זה בהחלט יגרום לכל העבודה הקשה להשתלם בצורה מוחשית ביותר.
✅ פעילות גופנית הופכת אתכם לחכמים וצעירים יותר- מחקרים מראים כי פעילות אירובית שומרת על תפקוד קוגניטיבי חד ומפחיתה ירידה בזיכרון. הירידה בזיכרון מתמקדת במהירות עיבוד הנתונים, אשר אובדן שלה מתרחש בעת תהליך ההזדקנות. בנוסף פעילות גופנית קבועה נותנת לנו מראה צעיר יותר, טוב יותר ומנוון פחות.
✅ פעילות גופנית יכולה להיות חברתית ומהנה- מעבר לזה שהפעילות היא כיפית, פעילות גופנית יכולה להיות דרך מצוינת לשפר את חיי החברה שלנו עם המכרים שלנו בכך שתבלו זמן איכות ביחד ותפתחו תחביבים משותפים ועד לפיתוח קשרים חברתיים נוספים עם אנשים נוספים אם זה בחדר כושר או בחוג מסוים וכ’ו.
✅ הפעילות הגופנית שומרת על בריאותינו- הפעילות מחזקת את המערכת החיסונית שלנו, שומרת על הלב, כלי הדם, הריאות, העצמות, המפרקים וכ’ו. בנוסף לזה היא מונעת מחלות רבות.

💪🏽 כל אלה הם רק חלק מן היתרונות ולפעילות גופנית סדירה יש עוד יתרונות רבים שעוזרים לנו בחיינו.

⚫ אז די להתעצל ותתחילו להכניס את הפעילות הגופנית לשגרה היומיומית שלכם/שלכן!

איך עושים סקוואט בצורה נכונה?
יתרונות המשקולות החופשיות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט
סגור

סל הקניות שלי

סגור

Wishlist

נצפה לאחרונה

Close

Great to see you here!

הסיסמה תישלח אלייך לאימייל.

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

Already got an account?

סגור

Categories

דילוג לתוכן